Dan toch een blog

  

Als ik dacht op reis te gaan zonder schrijfsels te delen, dat ik dan maar vlug iets anders moest gaan pijnzen.

"Amper" een uurtje of drie mentale ruimte deed me van gedacht veranderen. Mijn bureau ruil ik voor kilo's aan gerief: mijn grote rugzak, handbagage en een boel papieren. Waaronder mijn eerste paspoort. Lekker old fashion. Reispas, dat klinkt me teveel club med.

Wie de blog gentkopenhagen.blogspot.com wel kon smaken: welkom! Ik zie wel wat ik post. En als je wil, kan je het ook zien. Voor de liefhebbers, geen verplichting. Hier. Enal. Omdat het kan.

Maar eerst vaar ik nog het weekend tegemoet. Drie hostessen komen je halen. Kom aan boord, kom aan boord! Op één van de mooiste plekken van de wereld. Of doet Costa Rica beter? ;-)
 

Reacties

  1. Ik ben stikjaloers maar dit gezegd zijnde, ik gun het je uit de grond van mijn hart, geniet van iedere minuut !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. go Jana Go Go Go Gooooooooooooooooooooooooooooo :)

    StijnC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten