Ter land, ter zee en in de bus

  

We vertrokken we richting Tamarindo. De zee.
  
Bij de plek waar de fietsen werden afgeladen koos ik voor de beste plek, de hangmat. Al 's ochtends vroeg werd het "fucking heet", zoals Inge het had voorspeld.
  
Ik had niet zo goed geslapen. Na mijn avontuurtje met Constantino waren schaafwonden korsten geworden en ik ontdekte nog een joekel van een blauwe plek op mijn volledige linkerbovenarm. Ik zag mezelf geen 45 km rijden vandaag. De vroege ochtenden (vertrek meestal om 8uur, soms nog vroeger) compenseerde ik in de bus vandaag.
  
  
Daar zagen we de zon zakken in de zee.
  
De dag erop, bestemming Samara. Halverwege moest ik me gewonnen geven en werd het terug de bus. Iemand had een app die aangaf dat het 42°C was, in de zon welliswaar. Ik genoot van het landschap vanuit de bus. Met airco.
  
Het is tenslotte vakantie ;-)
  

Reacties