Off we go

Zijn we weg? Een weekje, jij en ik. Niets hoeft en alles kan. Want weetjewel, wij kunnen dat. Remember, Kopenhagen? Vrijer dan dat zal je 't nooit ni krijgen.
  


T is een kanjer. Ben er nogal aan verslingerd. Sorry meisjes, deze bikkel wordt niet gedeeld. Nee, ook niet voor even.
  
Hij doet me lachen. Drijft me tot het uiterste en maakt van mij een beter mens. Draagt mijn zware tassen. Heeft geen woorden nodig om te weten waar ik naartoe wil. Kan slechts 9 standjes. Maar hey, je moet niet alles willen hebben. Is soms wat eenzaam als ik hem na een avondje te diep in het glas alleen in de koude nacht achterlaat. Wacht geduldig tot ik terugkom. Verzet zich soms, maar draait altijd bij. Kwam gelukkig met een handleiding. T is nen specialen, er zijn al ferm wat kosten aan geweest. Geen punt, het is nu eenmaal onbetaalbaar. Jarenlang verdwalen tussen thuis en de regenboog. Nergens en overal. Dat had ik voor geen geld willen missen.
  
We maken het Gazelleg de komende week.
Me, my bike & I.
  

Reacties

Een reactie posten